Wosd bei uns alles bekommsd und vo uns auch erwaddn derfsd

Egal wos mir machn, mir hamm des jahrelang geübt und edzerd hamm wir des voll drauf! Mir san Eggsbäddn!

Wos hermachn und gud ausschaung

Wennst dai Zeeh abg'ärbert, schwadds oder hie sinn, noch schausd gaschdig aus, fühlsd dich ned gud und dei Lehm gfreid di ned richdich.

Ned des Bohrn und was so a Zahnaddsd hald sonst machd, sondän mehr so für dasd gud ausschaugsd und nuh schennä wersd! Da mussdesd voll draufhamm und wissn, wie der Hos leffd! Wennsdes dann a nu schnallsd, wos dei Badsiend gern hädd und wennsd a anständigs Maddiahl im Schrang hasd ... und wennsd a weng beim Gombjudä durchbliggst, noch bringsd am End a richdich guda Ärbädd hie!

Vädrau nur - bassd scho!

Du braugsd uns blohs väradn, wosd gärn häddst un wos dir gfalläd!

Wenn der Brofi dei Zähnla buddsd und richd

Wennsd regelmässich dei Beisserla gscheid brofessionell aufboliern lässd, dass die Bagdehrien fodd sin und der ganze Dregg, den wo'sd sixd oddä a ned sixd ...
... noch blei'm dei Haggerla un des Zohnfleisch gsund ...

... un du wersd kussfrisch, wie in derer Fennsehwerbung ...

... un du schaugst subbä aus.

Mia sinn so guud un soo äfoahn, do wärsd ja debberd, wennsd dich nedd amoll umschaugsd bei uns!

Obberiern in der Waffel

Des hamm mir voll drauf!

Un wäggli ned! Es duhd ned weh!
Is doch völlig worschd, obsd edz an Zohn grissn griggst, ob mir a Züssdn obberiern oder ob mir was annerschd für dei Gsundhaid ärwänn: Wenn mir obberiern, noch is des modänn, mir hamm den vollen Durchbligg un mir hamm des a schon a boa moll gmachd. Un wennsd Muffnsausn hosd - du braugsd dich ned färchdn! Wäggli ned!

Imblandade

Wennsd di färchsd, doss a Zohn nausfälld oddä wenns am End scho bassierd is? Oddä willsd a bombnfesds Brodeserl, wosd dich drauf välassn konnsd, dosses wäggli häld und bassd und ned dein aldn Schlabbn, wo in der Goschn umanandä bollerd?

Du mussd dir Zohnimblandade so voaschdelln wie a "künstlicha" Zohnwurdsl. Des fungdsionierd scho seid ewicher Zeid, wädd ned hie und is a subbä Fundamend für dei neue Gnabberleisde, wenns haldn soll und schee sein aa! Do fühlsd dich widdä wohl un drausd dich gärn ausm Haus!

Mir bliggn durch und könna dia des gern a so erglährn, doss'd am End an Durchbligg hosd.

Barradondohse

Wenn des Zohnfleisch allford endzundn is, des hamm fei arch vieler Leud! Wennsd nix duhsd, noch werd dei Zohnfleisch hie un der Gnochn aa un am End konnsd dei Zeeh sogah väliern. Un obsdes glabst oddä ned, wennd ned aufbassd konnsd gscheid grank wern aa vo dera Barradondohse!
Obba mir bassn scho auf, doss am End widdä bassd!

Wenn bei dir Hobfn un Malz välorn is: Endrümbln und bildschee widdä herrichdn

Wenn Hobbfn un Malz väloan sin, noch muss amoll rich neighaud wern un mir müssn endrümbln und rebberiern. Do konnsd dich drauf välassn, doss des bassd! Mir sin die vollen Brofi als Fotznspangler, mir ham's des glännd und mir hänga uns voll nei!

Füllungen, wohsd ned erkennsd!

Mir hamm richdich gudä un modänna Woa un Maddialien beianand, wo wergli wos daung, womä Füllungen machn ko, wosd echd ned sixd und schnallsd, des anna is un wo in hunnäd Joa noch ned hie wern! Un wenn mir fäddich sind mir unsänä Arbäd und alles schee bollierd is, noch schnalld des kannä, dos der Zohn rebberierd is und normohlerweis bringa mir des a hie mid unsänä Dechniggn, dassd am End neddamoll a Gröhnla braugst, wo eichndlich nödich gewesn weä!

Einwandfraier Zohnäsadds und Brodehsn, wo überhaubds ned daier san: Unsä Voabilld is die Nadur!

Von Imblandahdn übä Brodehsn, wos'd rausnehma kosd, vom kosmehdisch einwampfrai äsäddsdn Einzlzohn bis zum Dodalbrodehserl: Mir machn, dass dai Zeh widdä richdich schee wern und auch widdä berfeggd beisn kennä und dassd widdä selbsdbewusd grinsn konnsd!

Behandlung des Kiefergelenks und bei Bruxismus (Zähneknirschen)

"Zähneknirschen" und das Kiefergelenk: Komplexe Zusammenhänge mit oft versteckten Ursachen und quälenden Folgen! Schmerzen im Kiefergelenk, Verspannungen, Kopfweh und massiv geschädigte Zähne.

Wir finden die Gründe und den passenden Behandlungsplan.

Halidosis (Mid Mundgeruch hoggst fei alaans aufm Sofa)

Mundgeruch entsteht fast immer in der Mundhöhle. Mir guggn noch, wos schuld is und noch machn mir, dass widdä bassd. Und mir machn, doss dich's Gnudschn widdä gfraid!

Für unsere Kinder- Gesundheit und Prophylaxe

Wenns bleed leffd, homm die Glann' nochm Zahnaddsd an Baddschä fürs gonza Lehm! Wir sorgen für eine von Beginn an entspannte Atmosphäre und legen mit dem individuellen und sorgfältigen Karies-Vorsorgeprogramm den Grundstein für nachhaltige Zahngesundheit - ein Leben lang!

Alterszahnheilkunde

Wir legen viel Wert darauf, dass Sie auch im Alter noch mit Freude essen und lachen können! Von der Vorsorge, über Wartung Ihrer Prothese bis hin zum neuen Zahnersatz, der auch wirklich hält– wir betreuen Sie unter Berücksichtigung altersbedingter Veränderungen und beachten aufmerksam Ihre individuellen Bedürfnisse.

"Schiefe" Zähne

Bei uns hassds "Harmonisierung". Wenn Sie sich schon immer ein beneidenswert schönes Lachen gewünscht haben - das geht oft viel leichter und kostengünstiger, als Sie glauben! Bei vielen Fällen von kosmetisch störenden Fehlstellungen verschaffen wir Ihnen mit einer Abfolge von unsichtbaren Schienen schon in kurzer Zeit die erträumte Perfektion.

Endodondie

Die "Wuddslbehandlung"

Auch hier: Es tut nicht weh! Überhaupz ned!

Wir betreiben moderne Endodontie auf dem Stand der Wissenschaft und können dadurch unendlich viele Zähne erhalten, die ansonsten nicht mehr zu retten wären!

Stichwodd "Muffe, wennsd an Zohnaddsd sixd"

Angst ist etwas ganz Schlimmes und mit Vernunft allein leider nicht zu besiegen. Wir verstehen, dass viele unserer Patienten aus trauriger Erfahrung oder bedauerliche "Übertragungen" gegen solche Ängste zu kämpfen haben, wenn ein zahnärztlicher Eingriff bevorsteht. Reed hald mid uns! Mir horgn dir zu un mir väschdehn dich und mir könnä dir helfn!

Unser Kummerkasten

Was liegt Ihnen auf dem Herzen?